W Zagłębiu
Sosnowiczanin ponownie prezesem Polskiego Stowarzyszenie Public Relations w kadencji 2017-2019
W wyniku Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które odbyło się 15 lutego w Warszawie, powołany został nowy skład zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prezesem po raz drugi wybrany został dr Krystian Dudek, właściciel sosnowieckiego Instytutu PUBLICO oraz dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. W zarządzie Stowarzyszenia zasiądzie dwóch przedstawicieli branży PR ze Śląska, poza prezesem dr. Krystianem Dudkiem znajdzie się w nim także Szymon Pieczyński z Katowic.
PSPR to najstarsza organizacja branżowa w kraju. Powstała w 1994 roku i zrzesza specjalistów z zakresu komunikacji i PR. Współtworzy ona również wraz ze Związkiem Firm Public Relations Radę Etyki PR w Polsce. Walne Zebranie Członków wybrało dwóch wiceprezesów: Andrzeja Pomarańskiego (Communication and Public Relations Director w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr (przedmiot Public Affairs), student Programu EMBA 2015-2017 Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
W zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (właściciel katowickiego studia kreatywnego Kava Studio, doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotny wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, absolwentka London School of Public Relations).
- Wśród najważniejszych efektów kończącej się kadencji należy wymienić m.in.: zrealizowaną wspólnie ze Związkiem Firm Public Relations reaktywację i reformę Rady Etyki PR, pozyskanie dla członków PSPR licznych rabatów i bonusów od partnerów medialnych i branżowych, nawiązanie współpracy z kilkunastoma partnerami zagranicznymi i powołanie International Public Relations Center, przeprowadzenie projektu edukacyjnego Akademia Prawdziwego PRu i realizację cyklu spotkań poświęconych reklamie "Reklamówka" czy zwiększenie liczby członków Stowarzyszenia - podsumowuje dr Krystian Dudek, prezes PSPR. - W najbliższym czasie planujemy dla naszych członków i sympatyków bezpłatną, otwartą konferencję PSPR DAY. Zapraszamy cenionych ekspertów, którzy opowiedzą o fake’newsach, rynku influencerów, odbudowie wizerunku znanych marek, bezpowrotnych zmianach rynku medialnego czy marketingu politycznym - dodaje.
Zmienił się również skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account Director w agencji FIRST Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).
(s)
Alert
Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?
Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl
Adres redakcji: "Wiadomości Zagłębia" 41-200 Sosnowiec e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl
|