Informujemy, że na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli chcą Państwo zmienić tę opcję, należy zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies w Państwa komputerze. Rozumiem komunikat.

Kliknij tu aby zamknąć powiadomienie.

ARCHIWUM DZIAŁU: W regionie

Nowy termin spotkania z Jarosławem Kretem

dodane 12.11.2014
[Dąbrowa Górnicza] Jarosław Kret - dziennikarz, prezenter, fotoreporter i podróżnik – odwiedzi dąbrowską Miejską Bibliotekę Publiczną przy ulicy Kościuszki 25. Poprzednio zapowiadane spotkanie nie odbyło się, zostało przełożone na 24 listopada na godz. 17.00. Będzie obowiązywać wstęp wolny. Jarosław Kret jest autorem książek m.in. „Kret na Pogodę”, „Atlas pogody”, „ Moje Indie, mój Madagaskar” oraz albumów fotograficznych „Ziemia Święta”, „Moja Ziemia Święta”, „Madagaskar”. Ukazały się też liczne publikacje prasowe na tematy popularyzujące wiedzę o świecie. Jest też autorem filmów dokumentalnych i programów telewizyjnych m.in. „Klub Podróżników”, „Kino Klubu Podróżników”, „Planeta według Kreta”, „Podróże z barometrem”. Od września 2011 r. prowadzi na antenie TVP Info cykliczny program pt. „Polska według Kreta”, w którym odwiedza znane i lubiane miejscowości, a także jest przewodnikiem po zapomnianych zabytkach i miejscach pełnych tajemnic. Znany jest też z prowadzenia prognozy pogody w TVP. Dwa lata temu został uhonorowany Telekamerą właśnie w kategorii Prezenter Pogody. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję nie tylko posłuchać opowieści o egzotycznych podróżach gościa, ale także zakupić książki z autografem autora. Spotkanie organizowane jest w ramach trzeciej edycji festiwalu kultury ZagłębieWood. Przedsięwzięcie realizowane jest przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Dąbrowie Górniczej, Pałac Kultury Zagłębia i Muzeum Miejskie „Sztygarka” przy wsparciu finansowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.   (maj)

„Zostań Dawcą Szpiku z Fundacją Unia Bracka”

dodane 07.11.2014
[Region, Sosnowiec] Akcja „Zostań Dawcą Szpiku z Fundacją Unia Bracka” to owoc współpracy dwóch fundacji: „Unii Brackiej” oraz DKMS. W ramach akcji od początku tego tygodnia aż do 27 listopada każdy, pomiędzy 18 a 55 rokiem życia, może zarejestrować się jako dawca szpiku w jednej z dwudziestu przychodni współpracującymi z fundacjami. Jest wśród nich także sosnowiecka przychodnia. Przychodnia Porąbka-Klimontów znajdująca się przy ulicy Dmowskiego 6A, to miejsce w którym codziennie w godzinach 7.00-18.00 można się zarejestrować jako dawca szpiku. Badania potencjalnych dawców szpiku finansowane są ze środków własnych Fundacji, więc rejestrujący nie ponosi żadnych kosztów. Wykaz pozostałych przychodni, w których można zarejestrować się jako potencjalny dawca, dostępny pod linkiem http://uniabracka.pl/news/131/102/Dni-Dawcy-Szpiku-z-Fundacja-Unia-Bracka.html. Dlaczego warto zarejestrować się jako potencjalny dawca? W Polsce, co godzinę stawiana jest komuś diagnoza: nowotwór krwi, czyli białaczka. Dla wielu pacjentów jedyną szansą na wyzdrowienie jest przeszczepienie szpiku od dawcy niespokrewnionego. Cały czas są w Polsce pacjenci, dla których nie znaleziono dawcy, wśród 22 milionów osób zarejestrowanych na całym świecie. Właśnie dlatego, aby zwiększyć szansę na znalezienie dawcy dla pacjentów organizowane są Dni Dawcy Szpiku z Fundacją „Unia Bracka”.   Osoba, która decyduje się na to, aby dołączyć do bazy i zostać potencjalnym dawcą powinna mieć świadomość, że zostanie potencjalnym dawcą to bardzo poważna decyzja, którą podejmujemy na całe życie. Należy pamiętać o tym, że rejestracja zajmuje chwilę, a pobranie 4 ml krwi bądź wymazu z policzka nie boli, ale kiedyś, za rok, dwa, pięć czy dziesięć lat, dawca może otrzymać telefon z informacją, że jest pacjent, któremu być może, można uratować życie. Jest to moment, w którym możemy zrezygnować. Jednak lepiej nie rejestrować się, jeśli miałoby się okazać, że wśród ponad 22 000 000 dawców na świecie, to właśnie my możemy uratować komuś życie. W ciągu trzech lat działalności Fundacji DKMS zarejestrowano i przebadano ponad 575 000 potencjalnych dawców. To w dalszym ciągu kropla w morzu potrzebujących, ale to kolejnych 575 000 potencjalnych szans na nowe życie. 1500 osób z bazy Fundacji DKMS Polska oddało swoje komórki macierzyste ratując życie pacjentom zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dla porównania w Niemczech, państwie o dwukrotnie wyższej populacji jest ponad 4 800 000 potencjalnych dawców, podczas kiedy w Polsce niewiele ponad 700  000. Należy wiedzieć, że dołączając do bazy dawców Fundacji DKMS Polska możemy zostać dawcą dla pacjenta zarówno w Polsce, jak i gdziekolwiek na świecie. Fundacja DKMS Polska zarządza pełnymi danymi osobowymi dawców, jak również danymi dotyczącymi stanu zdrowia. Dane dawców w postaci anonimowej (wiek, płeć, wyniki typowania antygenów HLA) są przekazywane do bazy światowej BMDW. Potencjalny dawca z Polski dostępny jest dla pacjenta z Niemiec, Australii, czy Norwegii, tak samo, jak potencjalny dawca z USA, Francji, czy też Włoch może uratować życie pacjentowi z Polski.       (maj)

Problem pozbywania się elektrośmieci rozwiązany

dodane 07.11.2014
[Sosnowiec] Już od ponad miesiąca mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej mogą pozbywać się zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wygodnie, bezpłatnie i w każdej ilości dzięki największej Organizacji Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego w kraju - ElektroEko SA, która uruchomiła punkty zbierania elektrośmieci. W ramach programu „Moje miasto bez elektrośmieci”, zupełnie bezpłatnie odbiera też duże elektrośmieci, takie jak lodówki, pralki ect., bezpośrednio ze wskazanego adresu. Ostatniego dnia października obchodzony był Światowy Dzień Oszczędzania. Była to okazja do krzewienia idei oszczędzania, planowania wydatków oraz zarządzania domowym budżetem. To również dobry moment na refleksję dotyczącą kosztów, które wiążą się z nieodpowiednim pozbywaniem się elektrośmieci. W Polsce każdego roku wyrzucamy ok. 40 tys. sztuk elektrośmieci. Ich ilość wzrasta z każdym rokiem o 3-5%. Niestety, aż 3/4 z nich ląduje w zwykłym śmietniku lub na łonie natury, nie pozostaje poddana recyklingowi. Wiąże się to z ogromnymi stratami dla państwa. Ponadto elektrośmieci zawierają mnóstwo toksycznych związków m.in. rtęć, azbest, freon czy chrom, dlatego również należy pamiętać o odpowiedniej utylizacji. Oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale także nasze zdrowie. A jak mieszkańcy Sosnowca mogą oszczędzać na elektrośmieciach? Chociażby oddając zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny do dedykowanych punktów zbierania, prowadzonych w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Moje miasto bez elektrośmieci”. Gdzie i kiedy można oddać elektrośmieci? Przy sklepie Kaufland przy ul. Józefa Mireckiego 23 w każdą sobotę miesiąca w godz. 10:00 -15:00; przy sklepie Auchan Sosnowiec przy ul. Zuzanny 20 w każdą sobotę miesiąca w godz. 10:00 -15:00; przy ulicy Mikołajczyka 25 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 -15:00 Posiadacze dużych elektrośmieci, takich jak np. lodówki, pralki, kuchenki elektryczne będą mogli pozbyć się ich bez konieczności wychodzenia z domu zupełnie za darmo. ElektroEko w ramach programu „Moje miasto bez elektrośmieci” zapewnia mieszkańcom Sosnowca właśnie taką usługę. Odpowiednio przygotowany sprzęt (odłączony od prądu, wodociągów) odbierany jest ze wskazanej lokalizacji w ustalonym terminie. Aby zamówić usługę wystarczy zadzwonić pod numer 32 750 60 60 lub wejść na stronę www.elektrosmieci.pl.   (maj)

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Humanitas

dodane 06.11.2014
[Region, Sosnowiec] Chcesz dowiedzieć się jak założyć firmę? Jak pogodzić życie zawodowe z prywatnym? Jak wyznaczyć strategię rozwoju swojego lub swojej firmy? A może, zanim zdecydujesz się na otwarcie działalności, chcesz najpierw tylko pobawić się w biznes, próbując swoich sił w grze ekonomicznej? Zainteresowanych odpowiedziami na te pytania sosnowiecka Wyższa Szkoła Humanitas zaprasza na szereg bezpłatnych warsztatów, które odbędą się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Już po raz drugi Wyższa Szkoła Humanitas włącza się w obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. W dniach 17- 20 listopada dla wszystkich, którzy chcą wziąć swoją karierę we własne ręce uczelnia przygotowała wiele ciekawych zajęć. „Chłopska Szkoła Biznesu” to gra planszowa, która uczy ekonomii poprzez zabawę. Gra ta jest prostą symulacją mechanizmów wolnego rynku, na którym można obserwować takie zjawiska jak: podaż, popyt, działalność spółki handlowej, wahania cen, koszty produkcji, negocjacje handlowe i wiele innych. Zajęcia te odbędą się pierwszego dnia i poprowadzą je doradcy zawodowi z Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Jeśli zastawiasz się w jaki sposób otworzyć firmę, to nie może cię zabraknąć na warsztatach w Humanitas. Podczas zajęć pt. „Zakładam firmę” pracownicy WUP wytłumaczą, jak krok po kroku założyć własny biznes. Zaprezentowane zostaną procedury rejestracyjne, wybrane aspekty podatkowe i ubezpieczeniowe oraz możliwości uzyskania wsparcia finansowego. „Wybór formy opodatkowania w działalności gospodarczej” to kolejne otwarte szkolenie. Podczas tych zajęć omówione zostaną poszczególne formy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych, zasady wyboru formy opodatkowania oraz jej ewentualnej zmiany. Cykl szkoleń w Humanitas zakończą warsztaty pt. „Wyznaczanie celów biznesowych”. Poprowadzi je Mirosław Kot, znany trener i coach ACC ICF, specjalizujący się w coachingu biznesowym i live coachingu. Warsztaty te adresowane są zarówno do osób szukających odpowiedniej strategii własnego rozwoju, jak i strategii rozwoju firmy. Podczas zajęć uczestnicy m.in. dowiedzą się co robić, a czego zaniechać, aby odnieść z życiu sukces. Ponadto każdy uczestnik warsztatów będzie mógł liczyć na szczęście podczas losowania nagród, które to odbywać się będą przy okazji każdych z zaplanowanych zajęć. Do wygrania m.in. 2 podwójne zaproszenia do kina Helios, 6 bonów na 30 zł do Restauracji Cogut&Wino, 3 bony w wysokości 150 zł na kurs prawa jazdy w Centrum Szkolenia Kierowców „DORA & PIOTR” oraz 3 vouchery uprawniające do 50% zniżki na kurs szybkiego czytania. W związku z tym, iż ilość miejsc jest ograniczona, osoby zainteresowane udziałem w warsztatach proszone są o kontakt pod numerem tel. 32 363-12-13. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://humanitas.edu.pl/absolwent/Strony/Aktualnosci.aspx. (maj)  

Od jutra darmowe porady dla poszkodowanych

dodane 06.11.2014
[Region] Miałeś wypadek? Zostałeś ranny? Straciłeś kogoś bliskiego? Kwartalnik „Wypadki i Odszkodowania” zaprasza na „Bezpłatne Porady Prawne dla Poszkodowanych”. W dniach 7, 8, 9 i 10 listopada w Qubus Hotel Prestige w Katowicach, przy ul. Uniwersyteckiej 13, będzie można zasięgnąć bezpłatnych porad dotyczących dochodzenia odszkodowań za uszkodzenie ciała lub śmierć osoby bliskiej.   Od piątku 7 listopada aż do poniedziałku 10 listopada br.specjaliści z dziedziny dochodzenia odszkodowań, w godzinach od 12:00 do 20:00, będą udzielać bezpłatnych porad prawnych w sali konferencyjnej Qubus Hotel Prestige w Katowicach, przy ul. Uniwersyteckiej 13. Celem akcji jest zwiększanie świadomości odszkodowawczej mieszkańców województwa śląskiego poprzez informowanie osób poszkodowanych o przysługujących im prawach.   – Nasza akcja jest skierowana do wszystkich osób poszkodowanych w różnego rodzaju wypadkach, takich jak wypadki drogowe, w pracy: np. w górnictwie czy w budownictwie, podczas pracy na roli a także wskutek błędu medycznego. Cel, jaki przed sobą stawiamy, to pomoc osobom, których nie stać na komercyjną pomoc prawną, lub nie mają wiedzy o przysługującym im świadczeniach odszkodowawczych – przekonuje Anna Rosa, redaktor prowadzący Kwartalnika „Wypadki i Odszkodowania”, koordynująca akcję.   „Bezpłatne Porady Prawne dla Poszkodowanych” były udzielane już w 2013 roku, w dziewięciu miastach województwa pomorskiego oraz w roku 2014 w 19 miastach województw: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego. Ogromnie zainteresowanie, jakim cieszyły się porady sprawiły, że redakcja Kwartalnika postanowiła rozszerzyć akcję również o teren województwa śląskiego.   – Poprzednie edycje akcji spotkały się z dużym, pozytywnym odzewem ze strony osób poszkodowanych, prawnicy przeprowadzili w sumie ponad 200 konsultacji. Zdarzały się sytuacje, że na spotkanie poszkodowani czekali w kolejce! Po każdej z konsultacji nasuwał się wniosek: jest zapotrzebowanie społeczne na tego typu inicjatywy, poszkodowani w dalszym ciągu bywają bezradni w starciu ze skomplikowanym prawem, urzędami, instytucjami oraz ubezpieczycielami. Dlatego zdecydowaliśmy się przeprowadzić III edycję naszej akcji – wyjaśnia Anna Rosa.   Spotkania odbędą się: 7, 8, 9 i 10 listopada, w godzinach od 12:00 do 20:00 w Qubus Hotel Prestige w Katowicach, ul. Uniwersytecka 13. Zapisy na spotkania: tel. 58 303 46 38 ; 801 120 020, e-mail: redakcja@wypadkiiodszkodowania.pl.   „Wypadki i Odszkodowania” to jedyne w Polsce czasopismo zajmujące się szeroką tematyką odszkodowań, redagowane przez specjalistów z dziedziny odszkodowań i ubezpieczeń: doradców odszkodowawczych, prawników, radców prawnych, adwokatów i lekarzy. Kwartalnik dedykowany jest osobom poszkodowanym w różnego rodzaju wypadkach a także wskutek błędów medycznych oraz ich pełnomocnikom: kancelariom prawnym i odszkodowawczym.   Więcej informacji: www.wypadkiiodszkodowania.pl, redakcja@wypadkiiodszkodowania.pl.   (s)  

Nowy etap Centrum Logistyczno-Biurowego

dodane 06.11.2014
[Sosnowiec] Nowa inwestycja krakowskiego dewelopera 7R Logistic S.A., czyli Centrum Logistyczno-Biurowe 7R Milowice w Sosnowcu, właśnie osiągnęła stan surowy zamknięty. Na początku przyszłego roku do użytku zostanie oddana część magazynowa, a od II kwartału 2015 roku zostaną udostępnione powierzchnie biurowe.   Centrum Logistyczno-Biurowe 7R Milowice powstaje w Sosnowcu, w dzielnicy Milowice, przy ulicy Baczyńskiego. Na terenie znajdującym się za sklepem Netto, w sąsiedztwie Zakładów Mięsnych Silesia oraz drukarni firmy Polskapresse. Doskonała lokalizacja inwestycji, niespełna 4 km od centrum Sosnowca i 1 km od drogi S86, gwarantuje przyszłym najemcom wygodne połączenie ze wszystkimi miastami aglomeracji śląskiej oraz autostradą i lotniskami w Pyrzowicach i Balicach.   – Centrum Logistyczno-Biurowe 7R Milowice to powierzchnia magazynowa typu small business unit (SBU), która przeznaczona jest dla mniejszych najemców. Minimalna powierzchnia wynajmu wynosi 500 mkw. – mówi Ryszard Gretkowski, wiceprezes zarządu 7R Logistic S.A. –Zlokalizowane CLB w biznesowo-przemysłowej dzielnicy, położonej w niewielkiej odległości od centrum miasta i do transportu publicznego, jest idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców poszukujących niewielkiego magazynu – dodaje. Inwestycja 7R Logistic w Sosnowcu to nie tylko magazyn. W Centrum Logistycznym 7R Milowice dostępne będą także nowoczesne powierzchnie biurowe. Wykończone w wysokim standardzie, w pełni klimatyzowane i z dostępem do windy, reprezentacyjne biura mogą pełnić funkcję głównej siedziby firmy. Dodatkowo wzdłuż głównej ulicy istnieje możliwość dostosowania pomieszczeń na parterze do celów wystawienniczych i ekspozycji towarów.   Bliskość środków komunikacji miejskiej oraz sąsiedztwo sklepów, biur, zakładów produkcyjnych, ośrodków zdrowia i aptek czynią nową inwestycję doskonałym miejscem do rozwoju działalności biznesowej firm z różnych sektorów. Dostępne powierzchnie są odpowiednie dla najemców pochodzących zarówno z branży FMCG, farmaceutycznej, elektronicznej czy e-commerence.   Zgodnie z prognozami finansowymi, dzięki nowej inwestycji rocznie do budżetu miasta trafi około 170 tys. zł z tytułu podatku od nieruchomości. – W centrum może powstać około 200 miejsc pracy – mówi Ryszard Gretkowski, wiceprezes zarządu 7R Logistic S.A. – Nasze centrum powstaje na poprzemysłowym, nieużytkowanym terenie. Zanim rozpoczęliśmy jego budowę, teren był bardzo nierówny, zaniedbany i zasypany śmieciami. Dzięki jego rewitalizacji, niebawem powstanie tu nowoczesne centrum logistyczno-biurowe. Dodatkowo w ramach współpracy z lokalnymi władzami zostanie zmodernizowany układ komunikacji pieszej pomiędzy terenem inwestycji a przystankiem tramwajowym – zapowiada.   Budowa nowoczesnego magazynu wysokiego składowania o powierzchni około 7,6 tys. mkw. z zapleczem biurowym o powierzchni około 1,8 tys. mkw. została podzielona na dwa etapy. Na początku przyszłego roku do użytku zostanie oddana część magazynowa składająca się z dwóch hal magazynowych, gdzie można wynajmować powierzchnię już od 500 mkw. Od II kwartału 2015 roku zostaną udostępnione klimatyzowane powierzchnie biurowe z windą, oferowane w module open space do dowolnej aranżacji. Teren całego centrum logistyczno-biurowego będzie monitorowany 24h na dobę oraz będzie posiadał parking dla samochodów osobowych.   – Prace na budowie postępują zgodnie z harmonogramem. Budynek w części magazynowej właśnie osiągnął stan surowy zamknięty. Obecnie trwa w niej montaż instalacji i elementów wykończeniowych. W przyszłym tygodniu planowane jest zakończenie stanu surowego części biurowej. Zawansowane są prace związane z realizacją dróg, placy manewrowych i parkingów a także infrastruktury technicznej, tj. przyłączy mediów, oświetlenia terenu, kanalizacji deszczowej, sieci hydrantowej a także elementów małej architektury – mówi Waldemar Paszko, dyrektor ds. Inwestycji 7R Logistic S.A. – Oba etapy inwestycji zostaną ukończone w pierwotnie planowanych terminach – zapewnia. – W lutym 2014 r. zorganizowaliśmy w Urzędzie Miejskim spotkanie kierownictwa miasta z przedstawicielami firmy 7R Logistic, podczas którego omówiliśmy szczegóły nowopowstałej inwestycji w Milowicach. Urząd służył bieżącą pomocą na etapie załatwiania formalności oraz kontaktu z miejskimi instytucjami branżowymi – mówi Kazimierz Górski, prezydent Sosnowca. – Cieszy nas, że inwestor zdecydował się na Sosnowiec, oraz że poważnie traktuje związanie się z tym miastem na dłuższy okres poprzez dodanie nazwy dzielnicy Milowice do tytułu centrum logistycznego. Jako że stawiamy na równomierny rozwój dzielnic, cieszymy się, że to kolejna już inwestycja w tej części Sosnowca. Jest to zarazem dowód, że miasto wciąż ma pomysł jak zagospodarować tereny po tradycyjnym przemyśle – zaznacza prezydent Górski.   7R Logistic S.A. jest firmą deweloperską z Krakowa zajmującą się przygotowaniem, realizacją i zarządzaniem nowoczesnymi obiektami magazynowymi. Specjalizuje się w inwestycjach build to suit (BTS) dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb i oczekiwań klientów. Misją 7R Logistic S.A. jest wdrażanie elastycznych rozwiązań z zakresu logistyki, dzięki którym najemcy będą mogli zoptymalizować procesy logistyczne w swoich firmach.   (s)  
Wróć
Nowsze 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 Starsze

Alert

 

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?

 

Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl

KONKURSY

 

 

PRACA

 

 

 

 

Adres redakcji:

"Wiadomości Zagłębia"
ul. Kilińskiego 43

41-200 Sosnowiec

e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl