Informujemy, że na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli chcą Państwo zmienić tę opcję, należy zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies w Państwa komputerze. Rozumiem komunikat.

Kliknij tu aby zamknąć powiadomienie.

Eko - wiadomości

dodane 27.11.2018

Dąbrowskie Wodociągi z nagrodą za najlepszą kampanię edukacyjną w Polsce

[Dąbrowa Górnicza]

Organizatorzy Głośnej Wody, najważniejszego konkursu w branży, przyznali Dąbrowskim Wodociągom nagrodę za najlepszą kampanię edukacyjną w Polsce w kategorii miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Jury doceniło długofalowe i konsekwentne akcje, takie jak „Piję wodę z kranu”, Strażnik Czystej Wody czy Światowy Dzień Wody, w których każdego roku bierze udział kilka tysięcy mieszkańców Dąbrowy Górniczej. To właśnie one są często, zdaniem jury, inspiracją dla edukacyjnych działań innych przedsiębiorstw.


Dąbrowskie Wodociągi od wielu lat prowadzą projekty ekologiczne i edukacyjne skierowane do mieszkańców Dąbrowy Górniczej. Te działania, podejmowane na rzecz ochrony środowiska oraz edukacji, zostały docenione w największym branżowym konkursie Głośna Woda. Organizowany jest on przez redakcję ogólnopolskiego miesięcznika „Wodociągi-Kanalizacja”, a jego celem jest prezentacja lokalnych akcji edukacyjnych i promowanie ich na forum ogólnopolskim, wymiana doświadczeń pomiędzy przedsiębiorstwami, zaszczepianie idei edukacji ekologicznej i zainteresowanie mieszkańców tematyką racjonalnego korzystania z zasobów wodnych.


Dąbrowskie Wodociągi inspiracją dla innych


Prowadzone akcje takie jak kampania „Piję wodę z kranu”, obchody Światowego Dnia Wody, Strażnik Czystej Wody czy Akcja Lato są długofalowe, a zarazem wyróżniają się oryginalnością, dzięki czemu trafiają do zróżnicowanej grupy odbiorców. Właśnie to powoduje, że są wielokrotnie wzorem dla innych przedsiębiorstw wodociągowych w ich działaniach edukacyjnych. Spółka dużą wagę przywiązuje do medialnego nagłośnienia przedsięwzięć, dzięki temu może dotrzeć do wszystkich mieszkańców ze swoim edukacyjnym przesłaniem i zmieniać stereotypy, np. w zakresie jakości wody z kranu.


Zadowolenia z branżowego wyróżnienia nie ukrywa Andrzej Malinowski, prezes Dąbrowskich Wodociągów: - Bardzo cieszymy się, że nasze akcje edukacyjne zostały docenione na arenie ogólnopolskiej. Ta nagroda to dla nas podsumowanie wieloletnich działań, a zarazem motywacja do podejmowania kolejnych. Widzimy, że nowoczesna edukacja przynosi efekty, co widać po zainteresowaniu akcjami prowadzonymi przez nasze przedsiębiorstwo.


Konkurs Głośna Woda


Konkurs podzielony jest na trzy kategorie. W piątej edycji w kategorii do 30 tys. mieszkańców zwyciężył Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Ożarowie Mazowieckim, a w kategorii do 100 tys. mieszkańców nagrodę otrzymało Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej PGK Żyrardów. Natomiast w najbardziej prestiżowej kategorii, bo grupującej największe miasta, w poprzednich latach wygrywały Aquanet S.A. Poznań, Wodociągi Wałbrzych czy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego SA w Częstochowie.

 

(s)

Wróć Archiwum działu

Alert

 

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?

 

Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl

KONKURSY

 

PRACA

 

 

 

 

Adres redakcji:

"Wiadomości Zagłębia"
ul. Kilińskiego 43

41-200 Sosnowiec

e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl