Informujemy, że na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli chcą Państwo zmienić tę opcję, należy zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies w Państwa komputerze. Rozumiem komunikat.

Kliknij tu aby zamknąć powiadomienie.

W Zagłębiu

dodane 13.08.2014

Rozdadzą 400 kilogramów polskich jabłek!

[Region, Sosnowiec]

W najbliższy weekend 16 i 17 sierpnia na gości galerii handlowej Auchan w Sosnowcu oraz w Katowicach czeka wyjątkowa niespodzianka. W ramach akcji wspierającej sprzedaż polskich jabłek klienci otrzymają w prezencie rodzime owoce. Do rozdania jest łącznie aż 400 kilogramów jabłek!


Dwie śląskie galerie handlowe Auchan przyłączyły się do akcji pt. „Owoc NIEzakazany”, będącej inicjatywą Polskiej Rady Centrów Handlowych. W najbliższy weekend 16 i 17 sierpnia na terenie obu obiektów klienci zostaną obdarowani łącznie 400 kilogramami jabłek. Smaczną i zdrową przekąskę będzie można otrzymać w Centrum Handlowym Auchan Katowice w sobotę 16 sierpnia oraz w Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec w sobotę i niedzielę 16 i 17 sierpnia w godzinach 13.00 – 18.00.


Akcja odbędzie się także w innych galeriach handlowych Auchan w Polsce, zarządzanych przez Immochan, między innymi w Białymstoku, Poznaniu, Częstochowie czy Szczecinie. Udział w akcji zgłosiło do tej pory ponad 150 centrów handlowych w kraju, zarządzanych m.in. przez firmy: Apsys Polska, CREAM, Multi Development, GEMINI, Colliers, Stary Browar, Leroy Merlin, Balmain Asset Management, Echo Investment, Auchan i wiele, wiele innych.

 

Do tej pory ogólnopolska akcja rozwijała się głównie na portalach społecznościowych. Cieszy to, że coraz częściej można zobaczyć kosze owoców w kawiarniach, restauracjach i pojedynczych sklepach bo to oznacza, że Polacy nie pozostają obojętni. Centra handlowe, poza funkcją podstawową jaką jest handel, od zawsze były miejscem licznych kampanii społecznych: profilaktyki zdrowia, działań proekologicznych, edukacyjnych i innych. Kampania „Owoc NIEzakazany” idealnie wpisuje się ten nurt powiedziała Anna Szmeja- Kroplewska, dyrektor generalna Polskiej Rady Centrów Handlowych.


Celem akcji jest przede wszystkim promocja polskich jabłek oraz wsparcie rodzimych sadowników.

 

(s)

Wróć Archiwum działu

Alert

 

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?

 

Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl

KONKURSY

 

PRACA

 

 

 

 

Adres redakcji:

"Wiadomości Zagłębia"
ul. Kilińskiego 43

41-200 Sosnowiec

e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl