Informujemy, że na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli chcą Państwo zmienić tę opcję, należy zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies w Państwa komputerze. Rozumiem komunikat.

Kliknij tu aby zamknąć powiadomienie.

W Zagłębiu

dodane 05.01.2015

Unikatowe „Kubki dobrych uczynków”

[Region]

Od dziś w sieciach Żabka i Freshmarket będzie prowadzona zbiórka na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Ponadto na 23. finał WOŚP Żabka Polska wyprodukowała specjalne „Kubki dobrych uczynków”, które własnoręcznie zaprojektował Jurek Owsiak. W tym roku Orkiestra pomoże dzieciom na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych, a także zainwestuje w opiekę medyczną dla seniorów.

 

– Wspólnie z Firmą Żabka Polska wymyśliliśmy ideę „Kubków dobrych uczynków”, których sprzedaż nie tylko wesprze najbardziej potrzebujących, ale każdego dnia będzie przypominać nam o tym, że wspólnie możemy zmieniać świat i robić wiele dobrego. Żabka Polska gra z nami niemal od początku, zaangażowanych jest co roku kilkanaście tysięcy ajentów, sprzedawców oraz pracowników. Dziękuję wszystkim i liczę, że i tym razem to będzie niesamowity finał – komentuje Jurek Owsiak.

 

Żabka Polska niemal od początku współpracuje z fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ciągu ostatnich 5 lat ajenci oraz sprzedawcy zebrali na rzecz Fundacji blisko 1,5 mln złotych. Firma angażuje się również w dodatkowe akcje, organizowane przez Jurka Owsiaka, m.in. Stop Powodziom.

 

– Finał WOŚP będzie dla naszych klientów wyjątkowy. Wspólnie z ajentami oraz sprzedawcami sklepów Żabka i Freshmarket będziemy zbierać fundusze dla potrzebujących dzieci i seniorów, jednocześnie po raz pierwszy oferujemy możliwość wsparcia Fundacji poprzez zakup „Kubka dobrych uczynków”. Liczymy na to, że i tym razem pobijemy swój własny rekord i zbierzemy jeszcze więcej pieniędzy niż w ubiegłym roku – zapowiada Jacek Spychała, dyrektor ds. Public Relations.

Koszt jednego kubka to 14,99 złotych.Całkowity dochód ze sprzedaży zasili konto WOŚP-u. Więcej informacji na stronie www.zabkapolska.pl.

 

(s)

Wróć Archiwum działu

Alert

 

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?

 

Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl

KONKURSY

 

PRACA

 

 

 

 

Adres redakcji:

"Wiadomości Zagłębia"
ul. Kilińskiego 43

41-200 Sosnowiec

e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl