Informujemy, że na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli chcą Państwo zmienić tę opcję, należy zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies w Państwa komputerze. Rozumiem komunikat.

Kliknij tu aby zamknąć powiadomienie.

W Zagłębiu

dodane 20.11.2015

W Humanitas poznawali tajniki przedsiębiorczości

[Sosnowiec]

Blisko 500 uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu całego województwa śląskiego wzięło udział w zorganizowanym przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości. W ciągu dwóch dni, 18 i 19 listopada, młodzież miała okazję zapoznać się z tajnikami personal brandingu, kreatywnej nauki, etykiety biznesowej i dress codu oraz podyskutować z przedsiębiorcami, którzy mają już za sobą założenie własnej działalności gospodarczej.

 

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to od kilku lat jeden ze stałych punktów w kalendarzu Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. W tym roku uczelnia po raz kolejny zaprosiła młodzież na warsztaty oraz wykłady poświęcone przestrzeni biznesowej oraz sposobom, aby skutecznie się w niej odnaleźć. – Naszym celem było rozbudzenie potencjału młodzieży. Dlatego też podczas szeregu zajęć praktycznych i spotkań z ekspertami w przejrzysty sposób pokazaliśmy, jak osiągnąć sukces nie tylko jako przedsiębiorca, ale także freelancer oraz pracownik – mówi Konrad Bilski, pracownik działu promocji WSH oraz koordynator projektu.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to duże, międzynarodowe przedsięwzięcie oraz prestiżowe, skupiające wiele organizacji biznesowych. Program, który państwu proponujemy potwierdza, że ŚTP to wydarzenie bardzo zróżnicowane tematycznie. Przy okazji integrujące różne osoby; nie tylko przedsiębiorców, ale także tych, którzy chcą się uczyć prowadzenia firmy. Chciałbym byście państwo z tego doświadczenia korzystali oraz życzę państwu wielu osobistych sukcesów w przestrzeni biznesowej. Byście państwo mogli i mieli czym się chwalić – mówił do młodzieży zgromadzonej w auli WSH rektor uczelni, prof. Michał Kaczmarczyk.


Pierwszego dnia uczniowie wzięli udział w prelekcjach, które poprowadzili: dr Krystian Dudek - pełnomocnik Kanclerza WSH ds. Public Relations, właściciel Instytutu PUBLICO, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Ewa Bensz - kierownik działu promocji WSH, właścicielka firmy treningowo-szkoleniowej Luckymind oraz Konrad Bilski - pracownik działu promocji WSH, artysta estradowy, wokalista i konferansjer. Tego dnia odbył się także panel dyskusyjny z osobami, które mają już doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy. O tym dlatego zdecydowali się na własną działalność, a nie etat, jak pozyskiwać klientów i do kogo zgłosić się po pomoc w rozkręceniu własnego biznesu, opowiedzieli Marcin Janowski ze Space PR, Grzegorz Grim z Let me Out Sosnowiec oraz Ewa Bensz z Luckymind.

 

Czwartek z kolei upłynął pod znakiem warsztatów z zakresu autoprezentacji i skutecznej komunikacji, a także sposobów kreatywnej nauki. W rolach trenerek wystąpiły Małgorzata Makieła i Ewa Bensz. Uczniowie mieli także możliwość zmierzenia się z zarządzaniem swoimi finansami podczas gry CASHFLOW.

 

(s)

 

Wróć Archiwum działu

Alert

 

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?

 

Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl

KONKURSY

 

PRACA

 

 

 

 

Adres redakcji:

"Wiadomości Zagłębia"
ul. Kilińskiego 43

41-200 Sosnowiec

e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl